Narrowcasting horeca blijkt een succes bij veel bedrijven

Waarom is narrowcasting zo ontzettend succesvol?

Narrowcasting horeca blijkt een groot succes voor veel bedrijven, maar waarom is dit nou zo handig? Narrowcasting is een manier van informatie delen. Er hangen één of meerdere schermen in de zaak die eenvoudig aan te passen zijn door een medewerker of door de eigenaar. Zo kan er constant informatie gedeeld worden met de klant. Denk bijvoorbeeld maar aan een menukaart. Je kan constant een nieuwe menukaart printen zodra er een nieuw drankje is, maar je kunt dit ook aankondigen op een scherm met behulp van narrowcasting. Dit laatste kost natuurlijk veel minder tijd en het bespaart je ook een hoop papier.

Screenlink voor narrowcasting

Ben jij goed op de hoogte van narrowcasting horeca? Dan zal je dit vast ook in je eigen zaak willen hebben. Bij het bedrijf Screenlink kan je de schermen en bijbehorende software al erg goedkoop bestellen! Zo kan ook jij straks eenvoudig een nieuwe aanbieding delen via de narrowcasting schermen in je zaak. Het laten maken van nieuwe menukaarten om de zoveel tijd hoeft tegenwoordig niet meer. Zorg ervoor dat ook jouw zaak meegaat met de tijd en kies voor narrowcasting!